Wednesday, July 10, 2013

Lynnderella - Moonstone Magic



Daaamn.
Dette er Moonstone Magic fra Lynnderella's nye kolleksjon ved navn "Talismans & birthstones"
Fantastiske Wenche fra Norway Nails sendte meg lakken med min birthstone :D
Og det utrolige er, at dette var lakken som virkelig festet seg når jeg så bilder av kolleksjonen.
Out-freaking-standing.

Moonstone gem.


Moonstone Magic:  "white moons and stars, assorted white shapes, various blue iridescents, tiny holographic silver stars and rainbow dust in an intense blue-shimmered clear base."

Det er de glødende blå og det blå shimmeret som virkelig gjør denne lakken. Effekten er uvanlig i sollys og innendørs, og skaper en ganske unik dybde, en slags organisk pulserende galakse. Dramatisk much? Fuck yeah.
Og lakken fortjener det.
Utrolig dybde.


Let's go fishing!
Dette er en glitterlakk, og det betyr som regel fisketur.
Påfører du denne som en vanlig lakk, er det det blå shimmeret i basen du vil få effekten av. Bruk dabbing-metoden og remember less is more. Jeg ser på bildene at jeg fint kunne ha hatt mindre glitter. Men man blir jo ivrig.


På bildene har jeg Nailstation Hexagone i bunn, Moonstone Magic, ett strøk Gelous og ett strøk Seche Vite. Jeg kan vagt kjenne litt tekstur, men dette er ikke en top coat hungry lakk. Jeg vil anbefale å påføre nytt lag SV hver dag så holder manien din seg nesten perfect.
klikk på bilder for detaljer.

Lynnderella får du kjøpt via Norway Nails. Og via hennes Ebay shop.
Lynn koster 239,- og er en dyr lakk. Er du lakkoman må du ha denne. Ferdig snakka.  

Husk å bruke koden SVARTEBLOGGEN10 for 10% rabatt!

  

No comments:

Post a Comment