Friday, July 12, 2013

Lilypad lacquer - Orange



Er du fan av neon-orange og jellies er dette lakken du bør vurdere
Crazy bright!
Lakken er så intens at den nesten lyser. And that's a good thing. Jeg klarte ikke å fange fargen korrekt på bilde så jeg måtte justere litt. Ellers no Photoshop som vanlig.

Lilypad Lacquer er et merke jeg oppdaget nylig, og jeg har ikke noen av lakkene fra før.
Jeg venter på flere i posten og fikk tilsendt to i bloggpakken fra Magiske Wenche over at Norway Nails. Lakken jeg skriver om her heter enkelt og greit Orange. Keep it simple.
Her er bildet ganske så true to life.

Som nevnt er dette en jellie, og vil du ha en mere dekkende effekt trengs det 4 coats som du ser på bildene. Da har du fortsatt svakt visible nail line, og du bør ha rene negler for ellers vil møkk vises tydelig. I tillegg til vanlig håndvask renser jeg neglene nøye daglig når jeg har denne på. Jellies er ment å være mere transparente, er fantastiske til sandwich (lag på lag), eller alene for en neat squishy finish. Enten er du fan av jellies, eller så hater du de. Jeg er en av de som egentlig ikke er begeistret. Men Orange er såpass dekkende alene, og har så forbannet kul farge at jeg digger den.

Jau, det er en neon-orange lakk. Men den har mye rødt i seg, og mye coral, og en svak dusty look når den er på neglene. Utrolig fin farge til sommerdager, og veldig uvanlig. Ikke noe shimmer eller glitter av noe slag.

Penselen er outstanding, bred og stødig, lakken fordeler seg perfekt og har utsøkt konsistens. Vent litt mellom lagene slik at lakken får tørket litt før du tar på neste lag. Denne tørker matt'ish, så klin på Seche Vite til slutt.

All in all sommerens store hit for min del. Fikk komplimenter på jobben i dag av fremmed dame, og jeg blir rett og slett bare glad av fargen i solen.

Lilypad Lacquers kjøper du via Norway Nails til kr 139 eller via hennes Etsy shop.

Shopper du hos Norway Nails, husk å bruke koden SVARTEBLOGGEN10 for 10%

That's all folks! Behave! Obey the polish gods!

No comments:

Post a Comment