Sunday, April 7, 2013

a England - Excalibur.


Excalibur er nok en lakk fra kick ass a England sendt av magiske Wenche over at Norway Nails.
Denne lakken viste seg å være noe helt annet enn hva jeg forventet.
 And in a good way!
Jeg trodde dette skulle være en klassisk kombo av frost og creme. But no!
Excalibur er en helt amazing chrome fra kolleksjonen The Mythicals.
Jeg sverger til Stargazer når det gjelder sølv chrome, men nå har Stargazer fått konkuranse. Om du ikke kjenner til myten om Excalibur bør du jobbe i en vernet bedrift for at jeg ikke skal fike til deg. Or stab you. Get it? LÅL.

Anyways: 

Excalibur dekker på 2 strøk, den er smooth as all hell på neglene. Vent litt mellom påføring av nytt lag for å unngå streaking. Med Stargazer må du kjøre minst 3 lak, og den er veldig tynn i konsistensen. Jeg valgte å bruke Cult Nails wicked fast som top coat på denne da jeg har erfaring med at Seche Vite matter ned chrome-effekten.


Som alltid er kosten perfekt. Alt ved Excalibur-lakken er perfection.
Resultatet er skinnende negler som har en jevn overflate. Buy it. You need it.

Kjøpes via a England feks, men jeg anbefaler deg å bruke Norway Nails da å få lakk til landet fra England er en skikkelig bitch on dagen pga nye tollregler.

No comments:

Post a Comment